Nowe reakcje i odwołane konferencje. Facebook zmienia się w obliczu COVID-19
Pracownicy Facebooka ogłosił wdrożenie kilku zmian w sposobie komunikacji, które mają ułatwić klientom i partnerom biznesowym platformy funkcjonowanie w czasie pandemii koronawirusa.
Pracownicy Facebooka ogłosił wdrożenie kilku zmian w sposobie komunikacji, które mają ułatwić klientom i partnerom biznesowym platformy funkcjonowanie w czasie pandemii koronawirusa.
Amerykański gigant społecznościowy poszedł w ślady Microsoftu i zapowiedział, że do czerwca 2021 zawiesza organizację wszelkich spotkań, w których uczestniczy więcej niż 50 osób. Część z nich całkowicie zniknie z kalendarza firmy, inne odbędą się w formie wydarzeń wirtualnych. Przedstawiciele Facebooka poinformowali już że tegoroczna i kolejna konferencja F8 nie dojdą do skutku. Zuckeberg poinformował również o odwołaniu wszelkich podróży biznesowych pracowników platformy do czerwca tego roku. Większość osób zatrudnionych w korporacji będzie świadczyć pracę zdalną do końca maja.
Firma przymierza się także do wprowadzenia drobnych zmian kosmetycznych, do Facebooka i Messengera, które mają umilić klientom wspomnianych usług życie w czasach epidemii. Od przyszłego tygodnia rozpocznie się proces wdrożeniowy nowych ikon reakcji wyrażających troskę o współrozmówcę. Na Facebooku pojawi się żółta kulka przytulającą serce, a w Messengerze będziemy mogli wysłać rozmówcom pulsujące serce.
Źródło: Engadget
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1990, kończy 34 lat
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1973, kończy 51 lat