"Ojciec Mateusz" w zakończonym sezonie jesiennym zanotował średnią oglądalność na poziomie 4,61 mln osób, co stacji TVP 1 dało 28,83 % udziałów w rynku wśród ogólnej liczby widzów. W komercyjnej grupie 16-49 serial uzyskał 19,13 %.
Czytaj także: Płacisz abonament RTV? Dostaniesz dostęp do serwisu Strefa Widza
W porównaniu z poprzednim rokiem "Ojciec Mateusz" stracił 50 tys. widzów, ale i tak zapewnił stacji pierwsze miejsce w obu grupach audytoryjnych. Dochód z reklam to 15,68 mln zł.
13. sezon zadebiutuje na antenie TVP 1 wiosną 2015 roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj