Jieli chwali Hollywood pisząc, że są oni najlepsi w ukazywaniu amerykańskiej propagandy. Uważa, że finałowa walka została umyślnie osadzona w rejonie Azja-Pacyfik, gdzie Amerykanie ratują ludzkość. W artykule za inne przykłady efektywnej propagandy podaje animację Epoka lodowcowa oraz filmy o Jamesie Bondzie.

Uważa, że Pacific Rim i inne blockbustery mają uczyć ludzi amerykańskiego systemu wartości oraz prezentować globalne strategie. Dodaje, że chińscy żołnierze muszą bacznie oglądać takie filmy i włączyć barierę ochronną przed ideologiczną erozją. 

Pacific Rim bije wszelkie rekordy popularności w Chinach, dotychczas zarabiając w tym kraju 106,2 mln dolarów.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj