- Stale obserwujemy naszych najmłodszych klientów, którzy stanowią ponad połowę widzów sieci Multikino oraz trendy, za którymi podążają. Obecnie młodzież bardzo chętnie korzysta z wiadomości i chatów. Messenger pozwala naszym konsumentom przeprowadzać transakcje i uzyskać informacje, tam gdzie spędzają najwięcej czasu. MultikinoBot, jako nowa forma zakupu lub rezerwacji biletów jest kolejnym przykładem, tego, jak ułatwiamy naszym klientom obejrzenie wybranego seansu w sali kinowej. - mówi Wojciech Szymczyk, Kierownik e-commerce Multikina. - Stale pracujemy nad uproszczeniem procesu, aby odbywał się on bardziej intuicyjnie i wydajnie. Testy bota na profilu MultkinoBot trwać będą od trzech do czterech miesięcy. Ten okres jest niezbędny, aby sprawdzić zachowanie bota w interakcji z naszymi klientami. Po tym czasie planujemy przenieść bota na nasz fanpage Multikino Polska, gdzie mamy ponad 753 tysiące fanów - dodaje SzymczykBot uczy się podczas konwersacji z ludźmi i po każdej odbytej rozmowie staje się coraz bardziej inteligentny. Technologia przetwarzania języka naturalnego pozwala mu rozumieć język i intencje użytkowników. Dzięki sztucznej inteligencji potrafi podejmować decyzje w warunkach braku wszystkich danych, a także tworzyć modele zachowań i preferencji klientów. Korzystanie z chatbota jest całkowicie bezpłatne, a kino przewiduje promocje dla pierwszych jego użytkowników. Po dokonaniu rezerwacji lub zakupu klienci otrzymują email z potwierdzeniem zamówienia. Za technologią MultikinoBota stoi Chatflow - polski startup tworzący chat commerce dla biznesu. Kinowy bot jest już publicznie dostępny na profilu MultikinoBot.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj