Dinosaurum Games ogłosiło, że trwają zaawansowane prace nad debiutanckim projektem studia, grą Without Memory, która planowana jest wyłącznie na konsole PS4, a jej data wydania szacowana jest na 2016 rok. Without Memory opowiadać będzie o zwykłej dziewczynie, która pewnego dnia budzi się osamotniona po środku lasu. Nie wie skąd się tam wzięła i nie pamięta wydarzeń, jakie miały miejsce przed jej obudzeniem się. Zadaniem gracza ma być odkrycie wspomnień dziewczyny.
Gra będzie wspierała funkcje jakie oferuje kontroler DualShock 4 (touchpad, light-bar), a tworzona jest na silniku Unreal Engine 4, który jest najnowszą odsłoną popularnego silnika autorstwa Epic Games.
[image-browser playlist="584191" suggest=""]
Without Memory w zamyśle twórców ma być trzecioosobowym "interaktywnym thrillerem", w którym decyzje podjęte przez gracza będą wpływały na rozwój fabuły. Gra nie będzie oferowała w pełni otwartego świata, a Dinosaurum Games swoich inspiracji do tworzenia Without Memory szukało w ostatnich tytułach Quantic Dream, czyli grach Heavy Rain oraz Beyond: Dwie Dusze. Studio opublikowało także skromną galerię concept-artów. Pierwsze obrazki z gry mamy obejrzeć jeszcze tego lata.
[image-browser playlist="584192,584193,584194,584195,584196,584197,584198,584199,584200,584201,584202,584203,584204,584205,584206" suggest=""]