Według badania przeprowadzonego przez Gemius/PBI na pierwszym miejscu Polsce jeśli chodzi o serwisy streamingowe znalazł się VoD.pl należący do Grupy Onet-RASP. Odnotował on odwiedziny 3,71 mln realnych użytkowników co stanowi 13,42% wszystkich polskich internautów. Wykonali oni 17 mln odsłon, korzystając przy tym z serwisu średnio przez 37 minut i 59 sekund. Na drugim miejscu znalazł się Player.pl należący do Grupy TVN, który odnotował 3,15 mln realnych użytkowników, co stanowi 11,37 polskich użytkowników Internetu. Mimo tego serwis miał 50,97 mln odsłon, czyli prawie trzy razy więcej od portalu VoD.pl. Internauci także o wiele dłużej korzystali z tego serwisu, mianowicie średnio 4 godziny 47 minut i 12 sekund. Jednak obydwa portale z czołówki zestawienia zanotowały spadek zasięgu. VoD.pl straciło 30,2%, natomiast Player.pl 21,8%. Czytaj także: Warto obejrzeć na Showmax: Kłamstwa na sprzedaż Na najniższym stopniu podium znalazł się nowy serwis streamingowy w Polsce, czyli ShowMax.com, który działa w naszym kraju od lutego bieżącego roku. Portal zanotował 2,14 mln realnych użytkowników, 7,12 mln odsłon i średni czas korzystania z treści na poziomie 2 minut 38 sekund. Jeśli chodzi o najpopularniejszy obecnie na świecie serwis streamingowy, czyli Netflix.com, w naszym kraju odwiedziło go w ostatnim czasie 682,8 tys. użytkowników, którzy wykreowali 9,85 mln odsłon, spędzając średnio 8 minut i 33 sekundy na portalu. W ten sposób zasięg serwisu wzrósł z 0,73 do 2,05 punktu procentowego, notując także skok o aż 774% jeśli chodzi o liczbę odsłon.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj