Muzyczna platforma streamingowa Spotify chce rozwijać swoje portfolio i poza muzyką zaoferuje też treści wideo, w tym seriale, przygotowywane zarówno dla użytkowników wersji darmowej, jak i premium.
Władze serwisu Spotify mają ambitne plany. Celem jest realizacja aż 12 projektów serialowych, z których każdy odcinek ma trwać po kilka lub kilkanaście minut. Wśród projektów zapowiedziano m.in. Landmark opowiadający o ważnych wydarzeniach z historii muzyki rozrywkowej, czy też Rush Hour skupiony na środowisku raperów.
Czytaj także: Połowa meczów Euro 2016 zakodowana
Z jednym z projektów związany jest też Tim Robbins, aktor i reżyser, który zajmie się serialem opowiadającym o tancerzach. Co ciekawe - seriale nie będą dostępne od razu dla wszystkich. W pierwszej kolejności mają pojawić się na platformie w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Szwecji.
Spotify chce też rozwijać portfolio serialowe o seriale animowane dla młodszej widowni.
Lubisz dobre seriale? 6 maja w Polsce startuje kanał AMC! 9 maja zobaczycie
Fear the Walking Dead, a 12 maja
Humans. Więcej
tutaj.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h