Produkcja ma nosić tytuł "Get Even" i cechować się fotorealistyczną grafiką uzyskaną za pomocą specjalnej technologii opracowanej we współpracy z placówkami naukowo-badawczymi. Prawdziwe obiekty i osoby zostaną zeskanowane, a następnie ich trójwymiarowe odpowiedniki zostaną przeniesione do gry. Brzmi interesująco.

[cytat=]Grafika GET EVEN opiera się na skanach 3D rzeczywistych lokacji i postaci. Nowatorska technologia jest rozwijana w naszym studiu w szeroko zakrojonej współpracy z placówkami naukowo-badawczymi i zewnętrznymi specjalistami. W takiej skali zostanie zastosowana po raz pierwszy w grach wideo. Technologia została już doceniona i entuzjastycznie przyjęta na spotkaniach branżowych paryskiej imprezy Game Connection, gdzie firma The Farm 51 prezentowała GET EVEN po raz pierwszy.[/cytat]

Twórcy zamierzają również zatrzeć sztuczną granicę między trybem dla jednego gracza i zabawą wieloosobową. W "Get Even" w każdej chwili będzie można dołączyć do czyjejś kampanii, wcielając się w jednego z przeciwników, co uczyni rozgrywkę większym wyzwaniem.

Innowacyjny ma być sposób prowadzenia fabuły. Otrzymamy dwie kampanie, które ukażą te same wydarzenie z perspektywy dwóch walczących ze sobą bohaterów. Różnice odczujemy także w gameplayu. Samą historię natomiast przyjdzie nam poznawać nie poprzez scenki przerywnikowe, ale eksplorację i znajdowane przedmioty. Coś wzorem serii BioShock.

Nie można twórcom odmówić ambicji, pytanie tylko czy uda się to należycie zrealizować. Poniżej materiał pokazujący możliwości wspomnianej technologii, która przeniesie do gry skany rzeczywistych obiektów.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj