Jeśli Starbreeze nie byłoby w kryzysowej sytuacji, to myślę, ze zrobilibyśmy coś interesującego, że świeżą, innowacyjną rozgrywką, ale jednocześnie mniejszą grę niż ta, na którą ludzie oczekują. To mogłoby być rozczarowującym sequelem tak ukochanej marki. Te wysokie oczekiwania doprowadziły do wielu kosztownych eksperymentów. Jesteśmy małym zespołem i wiemy, że nie możemy konkurować z wieloma innymi produkcjami pod względem jakości produkcji, więc musieliśmy być kreatywni. Chcieliśmy stworzyć coś unikalnego, ale prawdopodobnie nie to, czego oczekują odbiorcy
Anonimowy informator dodaje tez, że zespół pracujący do tej pory nad System Shock 3... nie jest już zatrudniony w OtherSide Entertainment. Pokrywa się to z informacjami na Linkedin, z których wynika, że w ostatnich miesiącach z pracy w tej firmie odeszło wielu twórców.
Studio jak na razie nie skomentowało całej sprawy.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj