Zachodni gracz firmę Techland kojarzy głównie jako twórców świetnie przyjętych odsłon Dead Island, a także za sprawą Dying Light i cyklu Call of Juarez: Bound In Blood dla Ubisoftu. Niewielu jednak zdaje sobie sprawę, że firma jest też wydawcą. Paweł Marchewka, prezes Techlandu, chce to zmienić. Tak zrodziła się idea powstania Techland Publishing. Czytaj także: Jake Gyllenhaal zagra w ekranizacji gry wideo The Division
- Jako deweloperzy współpracowaliśmy w przeszłości z wieloma uznanymi wydawcami. Dzięki temu dobrze wiemy, jak powinny wyglądać wzajemne relacje, żeby były one korzystne i satysfakcjonujące dla obu stron - czytamy w komunikacie prasowym.
Teraz te doświadczenia firma chce wykorzystać stając się globalnym wydawcą i współpracować ze studiami tworzącymi gry. Docelowo Techland Publishing chce wydawać 6 gier rocznie. 2 z nich mają być tytułami wysokobudżetowymi, pozostałe mają być mniejszymi grami dystrybuowanymi drogą cyfrową.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj