TVN w ogólnej grupie widzów zanotował 12,86% udziałów w rynku, co zapewniło stacji pozycję lidera. Jednak w porównaniu do poprzedniego roku oznacza to spadek o 1,91 %. 2. pozycję zajęła stacja Polsat, która osiągnęła 12,83 % i jako jedyna odnotowała wzrost, o 5,95 %. Na trzecim miejscu uplasowała się stacja TVP 1, z udziałami na poziomie 11,14 % i spadkiem o 10,81 %. TVP 2 znalazła się poza podium z wynikiem 9,2 % i największym spadkiem o 15,21 %.
W komercyjnej grupie 16-49 TVN również zajął pierwsze miejsce z 14,6% udziałów, odnotowując jednak spadek. Drugie miejsce w tej grupie również należy do Polsatu, który zanotował 14,12 %, co oznacza wzrost o 8,53 %. Znacznie niższe udziały w grupie komercyjnej notuje telewizja publiczna – TVP 1 uzyskała 7,87 %, a TVP 2 7,68 %.
Czytaj także: Płacisz abonament RTV? Dostaniesz dostęp do serwisu Strefa Widza
Za sukces stacji TVN odpowiadają znane widzom programy, takie jak "MasterChef", "Mam talent!", czy "Kuchenne rewolucje", które utrzymały stałą widownię. Dobrą oglądalność zanotował też powrót "Top Model". Z kolei Polsat uzyskał spory wzrost dzięki wydarzeniom sportowym, poza tym wzrost widowni osiągnęły programy "Nasz nowy dom" i "Hell’s Kitchen". Ponadto hitami okazały się ponownie "Taniec z gwiazdami" i "Twoja twarz brzmi znajomo".
Kolejne duże starcie nowych ramówek TVN, Polsatu, TVP1 i TVP2 na wiosnę.