Amazon postanowił na poważnie wejść do branży telewizyjnej. Już w październiku 2021 roku na amerykańskim rynku mogą pojawić się pierwsze odbiorniki sygnowane logo amerykańskiej korporacji.
Gigant rynku e-commerce nie chce ograniczać swojego udziału w branży telewizyjnej do dystrybucji filmów i seriali za pośrednictwem Prime Video. Już wkrótce rzuci wyzwanie takim markom jak Samsung, LG czy Sony. Według informatorów serwisu
Insider amerykańska korporacja planuje wypuścić na rynek własne telewizory. Jeśli plotki okażą się prawdziwe, pierwsze modele pojawią się w dystrybucji już w październiku bieżącego roku. Dzięki temu mogą zawojować rynek podczas przedświątecznych wyprzedaży.
Plotki branżowe głoszą, że Amazon pracuje nad swoimi telewizorami od blisko dwóch lat. Za ich wzornictwo mają ponoć odpowiadać zespoły projektantów z Amazon Devices oraz Lab126, czyli ci sami ludzie którzy stworzyli Kindle’a oraz głośniki z serii Echo. Jednak pierwsza, jesienna linia produktowa nie będzie ich dziełem.
Jeśli informacje redaktorów
Insidera okażą się prawdziwe, pierwsze telewizory z logo technologicznego giganta będą dziełem firm trzecich takich jak TLC, Amazon jedynie będzie sprzedawał je pod własną marką. Dotychczasowe przecieki nie precyzują, kiedy na rynku mogą pojawić się pierwsze urządzenia od podstaw stworzone przez inżynierów i projektantów amerykańskiej korporacji. Nie wiadomo także, jaki system operacyjny napędzi telewizory, choć informatorzy twierdzą, że już pierwsza, jesienna partia odda nam do dyspozycji asystentkę głosową Alexa, która ma zautomatyzować obsługę tego sprzętu.
Dokładna data debiutu telewizorów Amazon nie jest znana. Przecieki nie przybliżają także planów korporacji związanych z ekspansją tych urządzeń na rynkach zagranicznych.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h