Sony raczej skąpi informacji związanych z Bloodborne, którego oficjalnie poznaliśmy na targach E3. Z pomocą przychodzi magazyn Famitsu, który rzuca nieco więcej światła na nową produkcję Hidetaki Miyazakiego. Proces produkcji gry rozpoczęł się po zakończeniu prac nad "Artorias of the Abyss". Świat, w jakim rozgrywa się akcja "Bloodborne" ma być zupełnie nowy i unikatowy.
Zespół From Software, który odpowiada za produkcję gry, celuje w jakość obrazu w standardzie 1080p, ale tylko w 30 klatkach na sekundę.
Podczas rozgrywki gracze będą mieli do dyspozycji oręż do walki w zwarciu oraz broń palną przydatną do likwidacji przeciwników na odległość. Autor gry chce, by walka opierała się nie tylko na akcji, ale również strategii. Ponadto nieustanie graczom towarzyszyć ma uczycie, że toczą bitwy na śmierć i życie.
Potwierdzono również możliwość dopasowania postaci do własnej koncepcji. Znamy także wygląd okładki gry, oraz ujawniono kilka nowym obrazków.
[image-browser playlist="577091" suggest=""]
[image-browser playlist="577092,577093,577094,577095,577096,577097,577098,577099,577100,577101,577102,577103,577104,577105,577106" suggest=""]