Osoby korzystające z Alexy spędzają na oglądaniu 50% więcej czasu. Wiąże się to z tym, że nie muszą sięgać po pilota czy wyjmować telefon - powiedziała w wywiadzie dla serwisu Deadline Kelly Campbell z Hulu.
Co ciekawe, nie dotyczy to wyłącznie użytkowników korzystających z Amazon Echo. Podobny trend zauważono w momencie udostępnienia w 2017 roku aplikacji Hulu na urządzenia Fire TV z systemem rozpoznawania głosu. Widzowie z dostępem do Alexy konsumują zauważalnie więcej treści niż ci, którzy sterują aplikacją za pośrednictwem pilota czy urządzeń mobilnych,
Kelly Campbell twierdzi, że to dopiero początek wielkich zmian, jakie czekają branżę. Kiedy potencjał asystentów głosowych zostanie w pełni wykorzystany, ta technologia będzie w stanie dostarczyć widzom znacznie więcej informacji i na dłużej zatrzymać ich przed telewizorem. A Hulu zamierza przyłączyć się do tej rewolucji i dalej eksperymentować z Alexą.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj