"Crash Bandicoot" i "Spyro: The Dragon" były w produkcji jeszcze w 2013 roku - taką wiadomość przekazał Ryan Harrison, jeden z grafików pracujących nad obiema grami, które nigdy nie zostały wydane. Harrison nie tylko poinformował o skasowanych nowych odsłonach lubianych i popularnych serii z liskiem oraz smokiem w rolach głównych, ale także zaprezentował kilka grafik z obu projektów.
Zobacz także: Będzie "Crash Bandicoot" na PlayStation 4?
- Gry były w produkcji od kwietnia 2012 do maja 2013 roku - powiedział w rozmowie z serwisem Junkiemonkeys.com. - Nigdy nie wyszły z fazy pre-beta - dodał. Ryan Harrison ciągle związany jest klauzulą poufności, więc nie może udzielać informacji związanych z projektami, dlatego też nie potrafił odpowiedzieć na pytanie, dlaczego obie gry zostały skasowane. Być może Activision, które posiada prawa do obu marek, zdecydowało się zamknąć projekty, które najprawdopodobniej tworzone były z myślą o konsolach poprzedniej generacji, ponieważ chcą przenieść gry na platformy nowej generacji?
[image-browser playlist="582753,582754,582755,582756,582757,582758,582759,582760" suggest=""]