Brad Pitt świętuje Międzynarodowy Dzień Kawy - który obchodzimy co roku 1 października - przedstawiając nową technologię zimnego parzenia w reklamie firmy De’Longhi. Film reklamowy wyreżyserowany przez Bennetta Millera (Moneyball, Capote) przedstawia nowy typ urządzeń do parzenia kawy na zimno. Pitt jest ambasadorem marki włoskiej firmy produkującej ekspresy do kawy od 2021 roku. W filmie widzimy go wykonującego codzienne czynności, przejeżdżającego przez francuską wieś, nawiązującego relacje z ludźmi, a wszystko to w towarzystwie ukochanej kawy.  Maria Colon, wiceprezes ds. marketingu i doświadczeń konsumenckich w De'Longhi na Amerykę Północną zaznaczyła:
Każda współpraca z Bradem Pittem w ramach naszej kampanii Perfetto jest uwidocznieniem tego, co przekazały nam wyniki naszej ostatniej ankiety – że nasze zwyczaje kawowe są wartościową częścią naszego dnia. Jako światowi liderzy w dziedzinie espresso zachęcamy konsumentów, aby poświęcali czas sobie i cieszyli się swoimi głęboko osobistymi, codziennymi rytuałami kawowymi – które teraz mogą obejmować również zimne napary obok istniejących opcji fantastycznego gorącego espresso
Ekspresy do kawy z nowej linii Perfetto są dostępne na stronie firmy. Eletta Explore z opcją parzenia na zimno kosztuje 1999,95 dolarów, a La Specialista Arte Evo dostępna jest w cenie 749,95 dolarów. 

Brad Pitt - reklama ekspresów do kawy [WIDEO]

 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj