Ampere Analysis udostępniło wyniki swoich badań portalowi Hollywood Reporter, które wykazały, że świadomość klientów na temat platformy Disney+ jest wysoka, a znaczna część amerykańskiej publiki zapisze się na subskrypcję usługi VoD od Disneya. Spośród ponad 1000 ankietowanych, nieco ponad jedna piąta (22 procent) stwierdziła, że jest prawdopodobne lub bardzo prawdopodobne, że zasubskrybuje Disney+. Liczby te wyglądają szczególnie imponująco biorąc pod uwagę przedział wiekowy 18-24 lat oraz gospodarstwa domowe z dziećmi. 34 procent respondentów oświadczyło, że zamierzają zapisać się do Disney+, z kolei wśród gospodarstw domowych z dziećmi procent ten wyniósł 36 procent. Analitycy Ampere zauważyli, że między tymi dwoma typami demograficznymi istnieje bardzo niewiele "skrzyżowań", zatem reprezentują łączny potencjał przyszłych odbiorców serwisu Disneya. Analitycy Ampere zauważyli również, że kolejne 20 procent respondentów oczekuje na rozpoczęcie kampanii promocyjnej, która pomoże w pozyskaniu kolejnych użytkowników. Potencjalni klienci zapowiedzieli też,  że cena 6,99 USD miesięcznie nie stanowi problemu. Kluczowe w pozyskaniu dużej liczby klientów jest wiedza o markach dysponowanych przez platformę. Uczestnicy ankiety jednym tchem wymieniali produkcje Pixara i Marvela oraz Gwiezdne wojny, które będą największą zaletą serwisu. Co ciekawe, wyniki badań wskazują też, że Disney+ nie będzie stanowić konkurencji dla Netflixa w tym sensie, że większość biorących udział w ankiecie i tak posiadało już w swoim domu dostęp do Netflixa lub innej platformy streamingowej. Disney+ widziane jest więc raczej jako uzupełnienie oferty.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj