- aż 47% (czyli blisko połowa) ankietowanych jest sfrustrowanych tym, że na rynku jest dostępnych tak wiele platform streamingowych,
- 57% badanych złości się, gdy ich ulubiony serial zostaje skasowany i usunięty z oferty bez żadnej zapowiedzi,
- 57% ankietowanych (z czego 71% stanowią osoby w wieku 22-35) subskrybuje platformy streamingowe tylko dla ich oryginalnych treści,
- przeciętny konsument z USA płaci dziś średnio za trzy platformy streamingowe, a aż 43% korzysta zarówno z platformy streamingowej jak i z płatnej telewizji,
- 49% badanych uważa, że duża ilość treści na współczesnych platformach streamingowych utrudnia wybór tego, co chce się obejrzeć.
- 48% twierdzi, że interesujące ich treści są trudne do znalezienia na platformach streamingowych,
- 49% rezygnuje z dalszego szukania interesującego ich tytułu, jeżeli przez pierwszych kilka minut nie może nic znaleźć.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj