Amerykanie sfrustrowani liczbą platform streamingowych. Nowe badanie

Jak się okazuje, aż 47% badanych Amerykanów uważa, że współcześnie na rynku mamy za dużo platform streamingowych. Poznajcie wyniki nowego badania.

Jak się okazuje, aż 47% badanych Amerykanów uważa, że współcześnie na rynku mamy za dużo platform streamingowych. Poznajcie wyniki nowego badania.

Michalina Reda

Michalina Reda

Tagi:  netflix 

Współcześnie platformy streamingowe przeżywają swój rozkwit - idąc w ślady Netflixa, kolejne wielkie firmy otwierają własne serwisy z treściami wideo, co powoduje, że na rynku jest ich przynajmniej kilka. Najprężniej branża rozwija się w Stanach Zjednoczonych, gdzie dziś można wymienić działające platformy takie jak Netflix, CBS All Access, Hulu, Amazon Prime Video, YouTube Premium, HBO, Sling TV, Showtime a niebawem także Disney+ i zapowiedziany serwis Apple. I choć rzeczywiście daje to duże pole wyboru, okazuje się, że przeciętny amerykański odbiorca powoli ma tego dość...

Deloitte przeprowadziło nowe ciekawe badanie wśród Amerykanów, z którego wynika, że rosnąca liczba platform streamingowych frustruje i irytuje niemal połowę ankietowanych. Tegoroczne badanie było już 13. badaniem przeprowadzonym przez Deloitte. W badaniu wzięło udział 2003 ankietowanych, których przepytano w okresie od grudnia 2018 do lutego 2019. Oto najciekawsze wyniki płynące z raportu:

  • 47% (czyli blisko połowa) ankietowanych jest sfrustrowanych tym, że na rynku jest dostępnych tak wiele platform streamingowych,
  • 57% badanych złości się, gdy ich ulubiony serial zostaje skasowany i usunięty z oferty bez żadnej zapowiedzi,
  • 57% ankietowanych (z czego 71% stanowią osoby w wieku 22-35) subskrybuje platformy streamingowe tylko dla ich oryginalnych treści,
  • przeciętny konsument z USA płaci dziś średnio za trzy platformy streamingowe, a aż 43% korzysta zarówno z platformy streamingowej jak i z płatnej telewizji,
  • 49% badanych uważa, że duża ilość treści na współczesnych platformach streamingowych utrudnia wybór tego, co chce się obejrzeć.
  • 48% twierdzi, że interesujące ich treści są trudne do znalezienia na platformach streamingowych,
  • 49% rezygnuje z dalszego szukania interesującego ich tytułu, jeżeli przez pierwszych kilka minut nie może nic znaleźć.

Czy Wasze spostrzeżenia na temat platform streamingowych są podobne? Dajcie znać w komentarzach.

Źródło: variety.com / zdjęcie główne: Screen Rant

Co o tym sądzisz?

Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV