Przez ostatni rok nasz zespół ciężko pracował nad poprawieniem stabilności, wydajności i ogólnej jakości gry, jednocześnie dostarczając trzy sezony nowej zawartości i funkcji. Słuchaliśmy też waszych głosów, że Anthem potrzebuje bardziej satysfakcjonującego lootu, lepszego, długoterminowego systemu postępów oraz bardziej angażującego endgame’u. Doszliśmy więc do wniosku, że jest przed nami wiele pracy, by dostarczyć pełny potencjał tego doświadczenia, to zaś wymagać będzie kompletnego redesignu, a nie aktualizacji czy rozszerzenia. W nadchodzących miesiącach będziemy skupiać się na długoterminowym rozwoju gry, szczególnie przemodelowaniu gameplay loopu z konkretnymi golami, motywującymi wyzwaniami i systemem postępów z istotnymi nagrodami, zachowując przy tym radość z latania i walki z rozbudowanym świecie science-fantasy. I by to osiągnąć będziemy musieli zrobić to, co powinniśmy zrobić za pierwszym razem – dać skupionemu zespołowi czas na testowanie, skupiając się przede wszystkim na rozgrywce.
Zmiany te mają być na tyle poważne, że BioWare zdecydowało się zrezygnować z dalszego rozwoju aktualnej wersji gry o nowe sezony. Ta nadal będzie dostępna i w pełni grywalna, ale raczej nie doczeka się rozbudowanej, nowej zawartości i częstych aktualizacji. Pewne zaniedbanie widać już teraz - w sieci można znaleźć doniesienia, że w świecie gry... nadal widoczne są świąteczne dekoracje.
W międzyczasie będziemy kontynuować obecną wersję Anthem, ale zrezygnujemy z kompletnych sezonów podczas prac nad przyszłością gry. Będziemy wprowadzać wydarzenia, odświeżać sklep i przywracać poprzednie eventy i zawartość z Kataklizmu – zaczynając od urodzinowego wydarzenia pod koniec miesiąca.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj