Travis Day pracował nad rozwojem Diablo III. Teraz ma kilka rad dla twórców Anthem.
Anthem miało niedawno swoją premierę na pecetach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Najnowsza produkcja BioWare spotkała się z mieszanym przyjęciem - recenzenci chwalą oprawę audiowizualną i satysfakcjonujący model latania Javelinami, ale krytykują m.in. niezbyt angażującą historię, powtarzalne aktywności oraz niezbyt rozbudowany endgame.
Do grona osób zwracających uwagę na problemy
Anthem dołączył też Travis Day, były pracownik firmy Blizzard, który brał udział w pracach nad rozwojem
Diablo III, a konkretnie nad aktualizacją nazywaną "Loot 2.0", która usunęła m.in. dom aukcyjny i wprowadziła szereg zmian w systemie zdobywania przedmiotów. W długim poście na forum Reddit skupił się on na największych jego zdaniem bolączkach tej produkcji.
Zarzuty dewelopera skupiają się przede wszystkim na systemie przedmiotów w
Anthem. Day stwierdza, że w grze BioWare zwyczajnie brakuje nagród za rozgrywkę - szczególnie jeśli chodzi o pojedynki z bossami. Sugeruje on też, że w grze powinny pojawić się dodatkowe aktywności, które mogłyby być alternatywnym źródłem dla pozyskiwania przedmiotów. Krytykuje on również poziomy trudności - jego zdaniem w pewnym momencie gracze mogą wybierać pomiędzy banalną lub przesadnie wymagającą rozgrywką.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h