W sierpniu świat obiegła wiadomość, że firma Apple zamierza przeznaczyć miliard dolarów na produkcję oryginalnych filmów i seriali. Jest to taki sam budżet, jaki miał Amazon w roku 2013, gdy stawiał pierwsze kroki na rynku. Zgodnie z informacjami podanymi przez serwis Bloomberg Businessweek, Apple jest zainteresowane przede wszystkim tworzeniem treści komediowych i familijnych, które byłyby odpowiednie dla całej rodziny. Jak czytamy w artykule:
Firma planuje udostępnić pierwsze produkcje wszystkim użytkownikom urządzeń Apple, a producenci nie chcą, by dzieci trafiały na jakiekolwiek nieodpowiednie obrazy. Wszystkie treści muszą być odpowiednie dla Apple Store. Zamiast nagości, ostrego języka i przemocy, które stały się wyznacznikami produkcji na wielu współczesnych platformach streamingowych, Apple chce postawić na komedie i emocjonalne dramaty o szerokim zasięgu - takie, jak Tacy jesteśmy stacji NBC, czy familijne Niesamowite historie.
Wcześniejsze doniesienia ze strony The Hollywood Reporter mówiły, że firma zamierza konkurować między innymi z HBO, jednak prawdopodobnie jest to dopiero plan na przyszłość. Wystartowanie z treściami kierowanymi do szerokiego grona użytkowników miałoby ugruntować pozycje Apple na rynku i dać im możliwość na więcej. Realizacja planu Apple ma rozpocząć się w przyszłym roku.  
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj