W najbliższych miesiącach zadebiutuje kilka dużych serwisów VoD, które spróbują na poważnie zawalczyć z Netflixem. Badania dowodzą, że największe szanse w tym starciu ma Disney+.
Analitycy z firmy badawczej Hub Entertainment Research postanowili przyjrzeć się dynamicznej sytuacji na rynku platform VoD i zapytać potencjalnych klientów, który z nowych serwisów w największym stopniu spełnia ich oczekiwania. A co za tym idzie – w który byliby skłonni zainwestować. Pod lupę wzięto cztery platformy, które lada moment zawalczą o serca (i portfele) internautów: Apple TV+, Disney+, Peacock oraz HBO Max.
Wynik ankiety raczej nie powinien nikogo zdziwić. Aż 31% respondentów odpowiedziało, że na pewno zasubskrybuje Disney+, a 14% zaznaczyło odpowiedź „prawdopodobnie”. Oznacza to, że łącznie 46% ankietowanych jest zainteresowanych tą platformą.
Drugą pozycję udało się wywalczyć Apple TV+, co też nie powinno zaskakiwać, jeśli weźmiemy pod uwagę to, jak sprawną maszyną marketingową jest korporacja z jabłuszkowym logo. Ale Apple TV+ nie ma startu do lidera tego badania. Tylko 29% respondentów stwierdziło, że „prawdopodobnie” albo „na pewno” zasubskrybuje tę usługę – to mniej niż wynosi odsetek osób, które są zdeterminowane, aby skorzystać z oferty Disney+.
Podium zamyka HBO Max z 26-procentowym zainteresowaniem. Zaraz za nim uplasował się serwis Peacock od NBC, którym w jakikolwiek sposób interesuje się 23% respondentów. Za kilka miesięcy, kiedy wszystkie wspomniane usługi pojawią się na rynku, przekonamy się, która z nich w rzeczywistości cieszy się największym zainteresowaniem.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h