Guillaume de Fondaumiere ostatnio w wywiadzie dla serwisu New York Daily News przyznał, że pracował już na dev-kitach PS4, gdy Beyond: Two Souls było dopiero we wczesnej produkcji. Dzięki temu zdążył zaznajomić się z paroma ciekawymi rozwiązaniami, które, jak mu się początkowo wydawało, były zarezerwowane wyłącznie dla next-genów, a następnie wykorzystać je we wspomnianym projekcie. O jakie rozwiązania chodzi? Chociażby o wysokiej jakości rendering w czasie rzeczywistym. Oczywiście nie wszystkie triki na PS3 działają na tej samej zasadzie, co ich odpowiedniki zastosowane podczas programowania na młodszą siostrę, ale na pewno były nimi inspirowane i pozwoliły osiągnąć coś do tej pory niespotykanego.

Czyżby więc w stareńkiej PlayStation 3 wciąż tkwiły niewykorzystane jeszcze możliwości? Na to wygląda, choć ile jeszcze da się wycisnąć z tego leciwego sprzętu, dowiemy się tak naprawę 11 października, kiedy to gra trafi na półki sklepowe. 

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj