„Beyond: Two Souls” korzysta z next-genowych rozwiązań
Z pewnością większość z was oglądając trailery najnowszej produkcji studia Quantic Dream zastawiała się, jak to możliwe, że gra wygląda tak dobrze na siedmioletnim sprzęcie. Właśnie poznaliśmy odpowiedź.
Z pewnością większość z was oglądając trailery najnowszej produkcji studia Quantic Dream zastawiała się, jak to możliwe, że gra wygląda tak dobrze na siedmioletnim sprzęcie. Właśnie poznaliśmy odpowiedź.
Guillaume de Fondaumiere ostatnio w wywiadzie dla serwisu New York Daily News przyznał, że pracował już na dev-kitach PS4, gdy Beyond: Two Souls było dopiero we wczesnej produkcji. Dzięki temu zdążył zaznajomić się z paroma ciekawymi rozwiązaniami, które, jak mu się początkowo wydawało, były zarezerwowane wyłącznie dla next-genów, a następnie wykorzystać je we wspomnianym projekcie. O jakie rozwiązania chodzi? Chociażby o wysokiej jakości rendering w czasie rzeczywistym. Oczywiście nie wszystkie triki na PS3 działają na tej samej zasadzie, co ich odpowiedniki zastosowane podczas programowania na młodszą siostrę, ale na pewno były nimi inspirowane i pozwoliły osiągnąć coś do tej pory niespotykanego.
Czyżby więc w stareńkiej PlayStation 3 wciąż tkwiły niewykorzystane jeszcze możliwości? Na to wygląda, choć ile jeszcze da się wycisnąć z tego leciwego sprzętu, dowiemy się tak naprawę 11 października, kiedy to gra trafi na półki sklepowe.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat