Telewizyjna reklama gry "Borderlands: The Handsome Collection" wyemitowana podczas Super Bowl skupia się w całości na Claptrapie, robocie z kolekcjonerskiej edycji gry.
Kolekcjonerska edycja gry "Borderlands: The Handsome Collection" zawierająca odświeżone części "
Borderlands 2" oraz "
Borderlands: The Pre-Sequel" wraz ze wszystkimi dodatkami i zdalnie sterowanym robotem - Claptrapem schodzi na pniu. Oficjalnie nie da się jej zamówić, a to ze względu na popyt przewyższający podaż (wyprodukowanych zostanie jedynie 5 tys. egzemplarzy na cały świat).
Mimo tego 2K Games, światowy wydawca gry, właśnie tę edycję "Borderlands: The Handsome Collection" zdecydował się promować podczas 49. finału Super Bowl. Zaś sama reklama, jak seria "Borderlands",jest mocno zakręcona.
[video-browser playlist="657722" suggest=""]Premiera "Borderlands: The Handsome Collection" pod koniec marca. Gra ukaże się na PlayStation 4 i Xbox One.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h