Comcast to największy dostawca usług kablowych w Stanach Zjednoczonych. Włodarze firmy wpadli na pomysł stworzenia własnej platformy internetowej z filmami, serialami i programami telewizyjnymi, która mogłaby stać się poważną konkurencją dla znanego wszystkim Netflixa. Popularność Netflixa znacząco wpływa na oglądalność programów telewizyjnych, pozostawiając przed odbiornikami głównie starszych widzów. Comcast od kilku lat wzbogaca swoją ofertę, by przyciągnąć do siebie publiczność, jednak nie sprawdza się to w takim stopniu, jakiego oczekiwałby operator. Nowa platforma miałaby zawierać treści udostępniane przede wszystkim przez NBC, ale również programy emitowane na Bravo i Syfy. Dla firmy byłoby to bardzo pomocne, gdyż Comcast próbuje zaistnieć stricte w branży telewizyjnej - głównie od momentu przejęcia udziałów NBCUniversal w 2011 roku. Czytaj także: Cat Grant wraca do serialu Supergirl Stworzenie nowej platformy prawdopodobnie zajmie trochę czasu, ponieważ Comcast wciąż posiada pewne ograniczenia wynikające z umowy z NBCUniversal i nie może oferować usług składających się wyłącznie z własnych treści. Umowa wygasa jednak we wrześniu 2018, co może oznaczać, że za półtora roku na rynku pojawi się nowa konkurencja dla Netflixa.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj