Night City, czyli miejsce akcji Cyberpunk 2077, będzie żyło własnym życiem. W grze znajdzie się ponad 1000 NPC z zachowaniem uzależnionym od pory dnia.
Do sieci trafiły nowe informacje na temat
Cyberpunk 2077. Tym razem pochodzą one z podcastu nagrywanego przez dziennikarzy niemieckiego serwisu GameStar. Jeden z użytkowników Reddita, niejaki Moraez, zebrał najciekawsze fragmenty i przetłumaczył je na język angielski. Wynika z nich, że nadchodząca produkcja CD Projekt RED zaoferuje znacznie więcej swobody niż
Wiedźmin 3: Dziki Gon. Mowa np. o różnych sposobach na wykonywanie powierzonych nam zadań – tych ma być „około 3 razy więcej”, a gracze często będą mogli przechodzić misje także w mniej oczywisty sposób.
Świat gry ma być obszerny i rozbudowany. Zmiany w designie lokacji zostały tutaj przyrównane do tych, do jakich doszło między
Wiedźminem 2 i
Wiedźminem 3. Wirtualne Night City nie będzie jednak po brzegi wypełnione znakami zapytania, które oznaczają dodatkowe aktywności, dzięki czemu gracze nie mają czuć się przytłoczeni.
W grze spotkamy ponad 1000 NPC o różnym zachowaniu, które uzależnione będzie np. od pora dnia. Oznacza to, że pewne postacie sterowane przez sztuczną inteligencję spotkamy tylko w określonych godzinach. To zaś może wpłynąć np. na funkcjonowanie wirtualnych sklepów, przyjmowanie zadań itp.
W podcaście wspomniano też, by nie sugerować się walką wręcz, którą przedstawiono w materiale z E3 2019 roku. System ten zmienił się i w finalnej wersji gry będzie wyglądał inaczej.
Cyberpunk 2077 zadebiutuje 19 września 2020 roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Później gra ma trafić także na Google Stadia.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h