Osiągnięcie pełnej immersji w grze FPP jest niesamowicie ważne i podjęta przez zespół decyzja, by w stu procentach zdecydować się na kamerę pierwszoosobową, doskonale sprawdzi się w parze z rozgrywką i opowiadaną historią - tłumaczył na Twitterze.
Momot tłumaczy także, że w grze pojawią się pewne sytuacje, w których zobaczymy naszą postać na ekranie. Mowa m.in. o odbiciach w lustrach czy podczas jazdy pojazdami - tutaj nic się nie zmieniło i podczas takiego podróżowania będziemy mogli skorzystać z widoku TPP.
Mimo to, gracze wciąż będą mogli zobaczyć swoje postacie na ekranie ekwipunku, podczas jazdy, w lustrach i, bardzo okazjonalnie, w niektórych przerywnikach filmowych - doprecyzował Momot.
Cyberpunk 2077 zadebiutuje 16 kwietnia na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj