Cyberpunk 2077 nie jest grą wolną od błędów i pewnie jeszcze długo taką nie będzie, ale systematycznie tytuł jest łatany kolejnymi aktualizacjami. Najnowsza oznaczona numerkiem 1.1 jest już dostępna i w zależności od sprzętu waży od 1GB (PC - GOG) do niemal 17GB (konsole) danych. Taka ilość zajętej powierzchni dyskowej musi coś zmieniać. Przyglądamy się, co za problemy eliminuje najnowszy update gry. Przede wszystkim aktualizacja ma za zadanie ulepszyć działania silnika gry, tak aby produkcja nie wysypywała się podczas ekranów ładowania czy wczytywania stanu gry. Ponadto patch ma także za zadanie wyeliminować błędy, przez które pewne zadania w grze nie mogły zostać ukończone. Łatka poprawia także wykorzystanie pamięci przez systemy postaci, interakcji, nawigacji, roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń. Ma również wpływać na zachowanie sztucznej inteligencji. Aktualizacja poprawia powyższe na każdej z platform, ale na PC dodano także obsługę osiągnięć Steam oraz wyeliminowano problem, w którym Cyberpunk 2077 zawieszał się podczas ładowania na kartach Nvidii. Jeśli natomiast chodzi o konsolowe wydanie gry, to mamy tutaj odpowiednio: PlayStation
  • Optymalizacja tłumów na konsolach PlayStation 4 Pro i PlayStation 5.
  • Liczne poprawki błędów na PlayStation 4.
Xbox
  • Poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu (ekwipunek, mapa) na konsolach Xbox One, Xbox One X oraz Xbox One S.
Jak zawsze, dla jednych zmiany wprowadzone to za mało. Dla innych będzie to wystarczająco sporo, ale CD Projekt nie zamierza spocząć na laurach i dalej pracuje nad poprawą gry. Kolejna aktualizacja ma mieć miejsce już w przyszłym miesiącu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj