"Czas honoru", miniserial historyczny Dwójki, ogląda średnio 2,6 mln osób i zapewnia stacji 16,42 proc. udziału w rynku. Kanał w paśmie emisji produkcji ma więcej widzów niż w analogicznym okresie przed rokiem.
"Czas honoru", miniserial historyczny Dwójki, ogląda średnio 2,6 mln osób i zapewnia stacji 16,42 proc. udziału w rynku. Kanał w paśmie emisji produkcji ma więcej widzów niż w analogicznym okresie przed rokiem.
TVP 2 jest w trakcie emisji "Czasu honoru" stacją czwartego wyboru, wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Liderem jest telewizja TVN("Taniec z gwiazdami"), która ma 26,02 proc. udziału w rynku. Druga pozycja z 20,58 proc. udziału przypada TVP1 ("Seks, kasa i kłopoty"), trzecia zaś Polsatowi ("Skazany na śmierć", 17,45 proc. udziału).
Przed rokiem Dwójka w trzy pierwsze niedziele września w paśmie 20.05- 21.00 miała 12,6 proc. udziału w rynku (1,9 mln widzów).
Akcja produkcji rozgrywa się w okupowanej Polsce. Bohaterami są młodzi oficerowie, tzw. cichociemni skoczkowie, zrzuceni na teren naszego kraju, by wspierać konspirację i walczyć z Niemcami. Serial ma 13 odcinków.