Przy tworzeniu otwartych światów trzeba z reguły iść na ustępstwa. Ogromny teraz wymusza słabszą grafikę, więc sandboxy nie mogą pod tym względem konkurować zbytnio z produkcjami bardziej liniowymi. Jason Leigh zapewnia jednak, że Dead Rising 3 wizualnie w niczym im nie ustąpi.

[cytat=Jason Leigh]Wtłaczamy do gry detale, których oczekiwalibyście po bardziej liniowych tytułach pokroju serii "Uncharted'. Staramy się, aby było to widoczne na każdym kroku, nieważne gdzie spojrzycie, macie czuć, że gracie właśnie w tego typu produkcję. Nasz zespół wszystko projektuje ręcznie. To nie będzie świat stworzony za pomocą gotowej foremki.[/cytat]

Brzmi obiecująco. Czas pokaże, czy Capcom dotrzyma słowa.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj