Premiera pecetowej wersji była trudna...Podczas procesu tworzenia gry nigdy nie wiadomo, jak to się skończy, szczególnie w przypadku wersji PC ze względu na to, że istnieje tak wiele różnych konfiguracji sprzętowych. Niestety, jest jak jest - taka wersja trafiła na rynek, następnie została zaktualizowana i teraz działa bardzo dobrze. Oczywiście teraz szczególnie zwracamy uwagę na to, aby wersja PC była dopracowana w momencie wypuszczenia jej na rynek.Deweloper ujawnił również to, dlaczego z Prey sytuacja ma być nieco łatwiejsza.
Tym razem większy nacisk położyliśmy na QA. To także inny silnik, a więc i inne ograniczenia. W przypadku Dishonored stworzyliśmy nowy silnik, mimo tego, że oparty był na idTech, to większość została całkowicie zmodyfikowana... W przypadku Prey korzystamy z CryEngine, a więc silnika, który był wykorzystywany już wcześniej. Jesteśmy świadomi problemów z wersjami PC i byliśmy świadomi tego również wcześniej, ale zostaliśmy nieco zaskoczeni. Tym razem bardziej zwrócimy na to uwagę.Prey ma zadebiutować wiosną tego roku, jednak dokładna data premiery nie została ujawniona. Pomimo tytułu, gra nie będzie kontynuacją, ani remakiem produkcji z 2006 roku. Zamiast tego otrzymamy nowego bohatera i historię.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj