Obecnie mamy do czynienia z wieloma platformami streamingowymi, które muszą walczyć o klienta. Jednym z czynników, które mogą zapewnić wzrost liczby subskrybentów staje się zatem opcja tańszego abonamentu z reklamami. Disney+ ogłosiło, że taka opcja będzie również dostępna w ich usłudze. Jednak do tej pory nie było wiadomo ilu reklam mogą oczekiwać użytkownicy.
W rozmowie z The Wall Street Journal , Rita Ferro, prezes ds. sprzedaży reklam i partnerstw Disneya, potwierdziła szczegóły dotyczące tego konkretnego tematu, w tym liczbę minut reklam na godzinę. Dowiedzieliśmy się, że gdy wspomniany poziom zostanie uruchomiony jeszcze w 2022 roku, zacznie się od czterech minut reklam na godzinę.
Marvel Studios/Disney+
Disney+ - reklamy we wszystkich materiałach?
Disney potwierdził również, że nie wszystko w serwisie będzie zawierało reklamy, ponieważ programy przeznaczone specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym nie będą zawierały żadnych materiałów promocyjnych.
Na razie jednak nie wiadomo ile będzie kosztowała opcja z reklamami. Wersja abonamentu ma pojawić się globalnie, zatem możemy spodziewać się jej również w Polsce.