Portal Wirtualnemedia.pl opisał nietypową sytuację, do której doszło w czwartek. Agencja obsługująca fanpage Disneya przeprasza za polubienie rasistowskiego wpisu.
Portal Wirtualnemedia.pl informuje o nietypowej sytuacji, o której przez jakiś czas było głośno w sieci. Dotyczy ona niefortunnego komentarza zamieszczonego przez osobę prowadzącą fanpage na Facebooku Disney Polska.
Na fanpage’u Disney Polska w ostatnim czasie zamieszczono sporo materiałów promujących film Mulan. Pod jednym z takich wpisów pojawił się komentarz internautki, która chwaliła nową produkcję Disneya m.in. za to, że nie ma w nim "wepchanych na siłę murzynów i lgbt". Disney zamieścił odpowiedź do tego komentarza w postaci emotikona z serduszkiem. Zobaczcie zachowany zrzut ekranu z zaistniałej sytuacji:
Choć sam komentarz Disneya widniał przez krótką chwilę, powyższe zdjęcie zaczęło krążyć po sieci. Komentujący zauważyli, że aprobata tak rasistowskiego wpisu może być bardzo niekorzystna dla firmy. Obsługująca fanpage agencja WebTalk przeprosiła natychmiast za błąd popełniony przez jednego ze swoich pracowników i zapowiedziała wpłatę 50 tys. zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii.