W najbliższy piątek czeka nas premiera konsolowej wersji gry Monster Hunter: World , kolejnej odsłony popularnej serii o polowaniu na tytułowe potwory. Produkcja ta nie trafi na Nintendo Switch, chociaż poprzednie jej odsłony wychodziły właśnie na konsole Nintendo. Teraz na ten temat wypowiedzieli się twórcy gry z firmy Capcom. Jak wyjaśniają Kaname Fujioka i Yuya Tokuda, ich celem było wydanie gry na "najpotężniejsze możliwe sprzęty" - stąd decyzja o stworzeniu gry z myślą o PS4, XONE oraz pecetach. Dodatkowo, produkcja gry rozpoczęła się około 4 lata temu, a więc jeszcze na długo przed oficjalnym ujawnieniem nowej konsoli Nintendo.
Pomyśleliśmy "jeśli chcielibyśmy stworzyć taką grę, to na jakich platformach byłoby to można osiągnąć? - dla tej produkcji najlepszym wyborem okazały się PlayStation 4 i Xbox One. - mówią deweloperzy w rozmowie z serwisem IGN. 
Monster Hunter: World zadebiutuje 26 stycznia na konsolach PlayStation 4 i Xboksie One. Prace nad wersją PC potrwają nieco dłużej i jej debiut zaplanowano na jesień tego roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj