"Dragon Ball: Xenoverse" na światowych rynkach dostępna jest od 5 lutego i niespełna 2 miesiące wystarczyły, żeby sprzedaż gry przekroczyła ponad 1,5 mln egzemplarzy. W osiągnięciu takiego rezultatu z pewnością pomogły platformy docelowe - gra ukazała się na obu konsolach Sony i Microsoftu, a także na PC. Czytaj także: "Dragon Ball: Xenoverse" - recenzja gry Z wyniku zadowolone są władze Namco Bandai:
Chciałbym wszystkim podziękować za ich wsparcie i zaufanie w nasz projekt. Zdecydowaliśmy się zaryzykować i stworzyć coś zupełnie nowego, co będzie odpowiadało fanom "Dragon Ball". Jesteśmy zadowoleni z tego, co udało nam się osiągnąć. (...) Raz jeszcze pragnę podziękować Wam za całe wsparcie i zapewniam, że będziemy ciężko pracować, aby osiągnąć coraz to wyższe standardy. - mówi Masayuki Hirano, producent gry z ramienia wydawcy.
W tym tygodniu do wirtualnych sklepów cyfrowych trafi pierwszy dodatek do gry.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj