Dragon Ball Z: Kakarot to RPG akcji w popularnym uniwersum. Gra okazała się całkiem przyzwoita, chociaż nie ustrzegła się pewnych błędów, o czym możecie przeczytać w naszej recenzji. Solidne oceny i siła marki zainteresowały fanów, którzy chętnie sięgali po ten tytuł. Jak ujawnia Bandai Namco, produkcja studia CyberConnect 2 trafiła do 1,5 miliona graczy w zaledwie tydzień od premiery. Wydawca oczekuje, że do końca tego roku wynik ten zwiększy się do co najmniej 2 milionów. Przy okazji poinformowano też o wynikach innej produkcji Bandai Namco – NiOh. Ten tytuł od premiery sprzedał się w ponad 3 milionach egzemplarzy, co również jest bardzo dobrym wynikiem. Szczególnie, że jest to wymagającą produkcja o bardzo wysokim progu wejścia. Tak udana sprzedaż dobrze wróży nadchodzącej kontynuacji, która już 13 marca tego roku trafi na konsolę PlayStation 4.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj