Jesteśmy bardzo zaangażowani w tworzenie uniwersum na podstawie wizji z książek i filmu. Pod względem warstwy wizualnej jesteśmy bardzo blisko stylu znanego z filmu, ale oczywiście film skupia się na postaciach i ograniczonych miejscach, podczas gdy my tworzymy większy świat, więc musimy wyjść ponad to, co pokazano w filmie, a nawet poza książki.
Zdecydowaliśmy się na podejście w stylu alternatywnej historii. Do pewnego momentu nasza gra i film są identyczne, ale jest też moment, w którym nasza historia się zmienia. To daje nam więcej swobody w kształtowaniu świata.
Książka i film skupiają się na historii Paula Atrydy, jego drodze do władzy na Arrakis i politycznych intrygach Imperium. Nasza gra pokaże wiele elementów tej podróży, ale z perspektywy gracza. Dzięki postawieniu na alternatywną historię mogliśmy tak pokierować wydarzeniami, by gracze mogli doświadczyć tego, o czym przed chwilą wspominałem. Próbujemy oddać wrażenie tego, jak wygląda życie na Arrakis, walka o przetrwanie i interakcje z różnymi frakcjami tego świata.
Sama rozgrywka, jak zapewnia Bylos, ma oferować sporą swobodę. Gracze będą mieli możliwość przemierzania dużego, otwartego świata, który na dodatek będzie się zmieniał w wyniku burz Coriolisa, a postacie będzie można "zbudować" według swoich oczekiwań.
Może zechcesz grać jako pilot-handlarz, który zajmuje się dostarczaniem przedmiotów lub eksplorator, który nanosi na mapę zmiany w świecie po burzach Coriolisa. A może zechcesz zostać zabójcą, który skupia się na eliminowaniu wysoko postawionych celów. Może też zechcesz robić to wszystko - Dune: Awakening pozwala graczom na elastyczne podejście do rozgrywki.
Dune: Awakening nie ma jeszcze ustalonej daty premiery.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj