Kwestia mikrotransakcji w grze Star Wars: Battlefront II jest powodem licznych dyskusji na temat współczesnej branży gier. Dla niektórych już sam fakt obecności płatnych skrzynek w grze kosztującej około 200 zł jest powodem do niezadowolenia, zaś tutaj dodatkowym problemem jest cały system rozwoju bohatera, w którym kupowanie skrzynek może dawać nam przewagę na polu bitwy. Ostatnio głośno zrobiło się o odblokowywaniu bohaterów. Jeden z użytkowników forum Reddit obliczył, że na odblokowanie Luke'a Skywalkera i Dartha Vadera, czyli w zasadzie najbardziej ikonicznych postaci z Gwiezdnych Wojen, trzeba poświęcić mniej więcej po 40 godzin. Szybko pojawiły się kolejne głosy niezadowolenia, a EA próbowało ratować sytuację, zamieszczając odpowiedź.
Odblokowanie bohaterów ma być satysfakcjonujące, ma być powodem do dumy. Wybierając wartości sugerowaliśmy się informacjami uzyskanymi w trakcie testów beta i innych zmian przedpremierowych. 
Takie tłumaczenie okazało się niewystarczające i komunikat ten okazał się najczęściej minusowaną wypowiedzią w historii Reddita - w ciągu jednego dnia pod tekstem pojawiło się 450 tysięcy minusów. Wczoraj wieczorem poinformowano o wprowadzeniu zmian i obniżeniu kosztów bohaterów nawet o 75%. Luke i Vader kosztują więc teraz 15,000 kredytów, zamiast wcześniejszych 60 tysięcy, za Imperatora Palpatine, Chewbaccę czy księżniczkę Leię zapłacimy 10 tysięcy kredytów, zaś za bohaterkę kampanii dla jednego gracza - Iden Versio - "zaledwie" 5000 kredytów. Warto jednak zauważyć, że jednocześnie obniżono także nagrodę za ukończenie kampanii fabularnej z 20,000 na 5 tysięcy.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj