EA reaguje na krytyke i redukuje ceny bohaterów w Star Wars Battlefront II
Negatywne głosy społeczności przyniosły oczekiwany efekt i doczekaliśmy się pewnych zmian na lepsze.
Negatywne głosy społeczności przyniosły oczekiwany efekt i doczekaliśmy się pewnych zmian na lepsze.
Kwestia mikrotransakcji w grze Star Wars: Battlefront II jest powodem licznych dyskusji na temat współczesnej branży gier. Dla niektórych już sam fakt obecności płatnych skrzynek w grze kosztującej około 200 zł jest powodem do niezadowolenia, zaś tutaj dodatkowym problemem jest cały system rozwoju bohatera, w którym kupowanie skrzynek może dawać nam przewagę na polu bitwy.
Zobacz także:
Ostatnio głośno zrobiło się o odblokowywaniu bohaterów. Jeden z użytkowników forum Reddit obliczył, że na odblokowanie Luke'a Skywalkera i Dartha Vadera, czyli w zasadzie najbardziej ikonicznych postaci z Gwiezdnych Wojen, trzeba poświęcić mniej więcej po 40 godzin. Szybko pojawiły się kolejne głosy niezadowolenia, a EA próbowało ratować sytuację, zamieszczając odpowiedź.
Takie tłumaczenie okazało się niewystarczające i komunikat ten okazał się najczęściej minusowaną wypowiedzią w historii Reddita - w ciągu jednego dnia pod tekstem pojawiło się 450 tysięcy minusów.
Wczoraj wieczorem poinformowano o wprowadzeniu zmian i obniżeniu kosztów bohaterów nawet o 75%. Luke i Vader kosztują więc teraz 15,000 kredytów, zamiast wcześniejszych 60 tysięcy, za Imperatora Palpatine, Chewbaccę czy księżniczkę Leię zapłacimy 10 tysięcy kredytów, zaś za bohaterkę kampanii dla jednego gracza - Iden Versio - "zaledwie" 5000 kredytów. Warto jednak zauważyć, że jednocześnie obniżono także nagrodę za ukończenie kampanii fabularnej z 20,000 na 5 tysięcy.
Źródło: pcgamer.com / fot. EA
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat