EA reaguje na krytyke i redukuje ceny bohaterów w Star Wars Battlefront II
Negatywne głosy społeczności przyniosły oczekiwany efekt i doczekaliśmy się pewnych zmian na lepsze.
Negatywne głosy społeczności przyniosły oczekiwany efekt i doczekaliśmy się pewnych zmian na lepsze.
Kwestia mikrotransakcji w grze Star Wars: Battlefront II jest powodem licznych dyskusji na temat współczesnej branży gier. Dla niektórych już sam fakt obecności płatnych skrzynek w grze kosztującej około 200 zł jest powodem do niezadowolenia, zaś tutaj dodatkowym problemem jest cały system rozwoju bohatera, w którym kupowanie skrzynek może dawać nam przewagę na polu bitwy.
Zobacz także:
Ostatnio głośno zrobiło się o odblokowywaniu bohaterów. Jeden z użytkowników forum Reddit obliczył, że na odblokowanie Luke'a Skywalkera i Dartha Vadera, czyli w zasadzie najbardziej ikonicznych postaci z Gwiezdnych Wojen, trzeba poświęcić mniej więcej po 40 godzin. Szybko pojawiły się kolejne głosy niezadowolenia, a EA próbowało ratować sytuację, zamieszczając odpowiedź.
Takie tłumaczenie okazało się niewystarczające i komunikat ten okazał się najczęściej minusowaną wypowiedzią w historii Reddita - w ciągu jednego dnia pod tekstem pojawiło się 450 tysięcy minusów.
Wczoraj wieczorem poinformowano o wprowadzeniu zmian i obniżeniu kosztów bohaterów nawet o 75%. Luke i Vader kosztują więc teraz 15,000 kredytów, zamiast wcześniejszych 60 tysięcy, za Imperatora Palpatine, Chewbaccę czy księżniczkę Leię zapłacimy 10 tysięcy kredytów, zaś za bohaterkę kampanii dla jednego gracza - Iden Versio - "zaledwie" 5000 kredytów. Warto jednak zauważyć, że jednocześnie obniżono także nagrodę za ukończenie kampanii fabularnej z 20,000 na 5 tysięcy.
Źródło: pcgamer.com / fot. EA
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat