Reklama ma szansę stać się dla nas znaczącym czynnikiem wzrostu. (...) Mamy obecnie w firmie zespoły, które sprawdzają, w jaki sposób przeprowadzić bardzo przemyślane wdrożenie [reklam - dop. red.] w naszych grach.
To nie będzie pierwszy raz, kiedy wydawca eksperymentuje z umieszczaniem reklam w swoich grach. W 2020 roku EA wprowadziło pełnowymiarowe reklamy w grze UFC 4. Fala krytyki sprawiła, że wkrótce wydawca wycofał się z tego pomysłu. Wcześniej reklamy dynamiczne w grach EA obecne były m.in. w Burnout Paradise. Wówczas też nie obyło się bez kontrowersji, gdyż był to polityczne reklamy ówczesnego senatora Baracka Obamy na urząd prezydenta USA.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj