Mikropłatności to za mało. EA myśli o umieszczaniu reklam w grach AAA
Gra jako nośnik reklamy i to takiej, którą można dowolnie podmieniać na żądanie klienta? Taka przyszłość może znaleźć miejsce w tytułach od EA.
Gra jako nośnik reklamy i to takiej, którą można dowolnie podmieniać na żądanie klienta? Taka przyszłość może znaleźć miejsce w tytułach od EA.
Electronic Arts zbija niemałe pieniądze na mikropłatnościach chociażby w serii EA Sports FC 24. Wygląda jednak na to, że wydawca nie zamierza na tym poprzestać - ma on poważnie rozważać wprowadzenie reklam w swoich wysokobudżetowych tytułach, które na premierę kosztują równowartość 70 dolarów. Potwierdził to dyrektor generalny "Elektroników", Andrew Wilson.
Eric Sheridan z Goldman Sachs zapytał Wilsona o dynamiczne umieszczanie reklam w tradycyjnych grach AAA. Wilson odpowiedział:
To nie będzie pierwszy raz, kiedy wydawca eksperymentuje z umieszczaniem reklam w swoich grach. W 2020 roku EA wprowadziło pełnowymiarowe reklamy w grze UFC 4. Fala krytyki sprawiła, że wkrótce wydawca wycofał się z tego pomysłu. Wcześniej reklamy dynamiczne w grach EA obecne były m.in. w Burnout Paradise. Wówczas też nie obyło się bez kontrowersji, gdyż był to polityczne reklamy ówczesnego senatora Baracka Obamy na urząd prezydenta USA.
Źródło: tomshardware.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1975, kończy 49 lat
ur. 1945, kończy 79 lat