Final Fantasy XVI prawdopodobnie jeszcze bardziej odejdzie od korzeni serii. Producent mówi wprost, że będzie to gra stawiająca nacisk przede wszystkim na akcję.
W trakcie ubiegłorocznego eventu PlayStation zaprezentowano pierwszy zwiastun Final Fantasy XVI. Materiał nie pozostawił żadnych złudzeń, że będzie to tytuł stawiający przede wszystkim na dynamiczną akcję i możemy zapomnieć o turowych pojedynkach znanych z dawnych odsłon. Potwierdzają to też słowa producenta. Naoki Yoshida pojawił się w audycji Game Hack na antenie Tokyo FM i ujawnił kilka nowych informacji na temat tej nadchodzącej gry.
Yoshida przyznaje, że gracze otrzymają
Final Fantasy stawiające nacisk na akcję. Twórcy przygotowują jednak też alternatywny tryb zabawy, który przeznaczony będzie dla osób preferujących spokojne poznawanie historii. Szczegółów nie ujawniono, ale można spodziewać się, że dostaniemy tutaj zdecydowanie niższy poziom trudności lub pomoc w wykonywaniu skomplikowanych kombosów, na wzór rozwiązania z gry
Bayonetta 2.
Niestety
Final Fantasy XVI nie otrzymało jeszcze nawet przybliżonej daty premiery. Wiemy jedynie, że produkcja ta tworzona jest z myślą o konsoli PlayStation 5.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h