Młodsi ludzie chcą dużych imprez i mają szersze horyzonty. Moje pokolenie było inne - dodał. - 40 procent osób w grupie wiekowej 15 - 24 nie interesuje się piłką nożną. Potrzebujemy rozgrywek zdolnych rzucić wyzwanie temu, co powstaje na platformach cyfrowych, transformując świat wirtualny w coś prawdziwego - Andrea Agnelli powiedział dla sportowej gazety Corriere dello Sport.
Angelli mówi wprost, że chodzi o takie marki, jak Fortnite i seria Call of Duty.
W serii FIFA można stworzyć własne rozgrywki. Trzeba je przenieść z powrotem do prawdziwego świata. Nie wspominając o konkurencji ze strony różnych Fortnite, Call of Duty... Odciągają uwagę dzieci, które w przyszłości zamienią się w płacących konsumentów - dodał.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj