Zapowiedź Skyrima na Nintendo Switch była sporym zaskoczeniem - to tytuł, który nie do końca pasuje od "typowej" biblioteki gier na sprzęt od Nintendo, a jednocześnie bardzo obszerna i rozbudowana produkcja. Wiele osób miało więc obawy co do tego, jak ta gra sprawdzi się na platformie o mocy niższej, niż konkurencyjne konsole Sony i Microsoftu. Okazuje się jednak, że wszystko wydaje się działać bardzo dobrze. Czytaj także: [GC2017] World of Warcraft. Nowości z targów Gamescom Z grą zapoznała się ekipa Digital Foundry, która umieściła swoje wrażenia w sieci. The Elder Scrolls V: Skyrim działa w rozdzielczości 720p i w 30 klatkach na sekundę w trybie mobilnym i wygląda na to, że płynność jest zachowana zarówno podczas spokojnej eksploracji, jak i w trakcie walki. Całkiem dobre wrażenie robią też stosunkowo krótkie czasy ładowania. Jest jednak pewna niewiadoma - na Gamescomie prezentowano jedynie wersję w trybie mobilnym i póki co nie wiemy, jak gra będzie wyglądała na ekranie telewizora, po umieszczeniu konsoli w stacji dokującej.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj