Godzilla kontra Kong to superprodukcja, która zadebiutowała w kinach na świecie oraz na HBO Max. W filmie oglądamy starcie dwóch tytułowych potworów. Film Warner Bros. jest na razie najlepiej zarabiającą produkcją w dobie pandemii koronawirusa. Łącznie na świecie zebrano ponad 288,3 mln dolarów.
Sukces filmu przyczynił się również do wzrostu popularności platformy HBO Max, na której film zawitał równoległe z premierą kinową. Według informacji portalu Variety, HBO Max znajduje się w TOP10 rankingu najczęściej pobieranych aplikacji w Stanach Zjednoczonych w pierwszym kwartale 2021 roku. Zajmuje 9. miejsce tuż pod platformą Netflix i nad aplikacją Snapchat. Na razie nie ujawniono o ile wzrosła liczba subskrybentów po premierze widowiska. Zobaczcie zestawienie:
- TikTok
- YouTube
- ZOOM Cloud Meetings
- Facebook Messenger
- Cash App
- Netflix
- HBO Max
- Snapchat
Wciąż nie wiadomo, kiedy dokładnie film Godzilla kontra Kong zadebiutuje w kinach w Polsce. Kina pozostaną zamknięte przynajmniej do drugiej połowy kwietnia i musimy wyczekiwać kolejnych komunikatów.