Gry VR wciąż nie stały się mainstreamową rozrywką, mimo iż producenci gogli oraz deweloperzy dwoją się i troją, aby upowszechnić to wysoce immersyjne medium. Ale od czasu do czasu zdarza się, że o VR robi się naprawdę głośno. Na przykład w momencie, w którym wirtualna rzeczywistość trafia do programów telewizyjnych przyciągających przed ekrany miliony widzów. Tak też stało się w ubiegłym tygodniu, kiedy jedna z najpopularniejszych gier VR, Beat Saber, trafiła do brytyjskiego programu Ant & Dec’s Saturday Night Takeaway. Prowadzący zmierzyli się z tym tytułem za pośrednictwem gogli Oculus Rift S i trzeba przyznać, że poradzili sobie z nim całkiem nieźle: Jak zauważyli dziennikarze serwisu UploadVR, wirtualna rzeczywistość już wcześniej przykuwała uwagę telewizyjnych osobowości. Kilkukrotnie po gry VR sięgał m.in. Jimmy Fallon na łamach amerykańskiego programu The Tonight Show. Pokazy tego typu wydają się jednym ze skuteczniejszych narzędzi do promocji VR na szeroką skalę, również wśród tych odbiorców, którzy nie śledzą na bieżąco zmian, jakie zachodzą na rynku gier.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj