Reżyser gry Paul Rustchynsky w rozmowie z portalem Eurogamer zauważa, że proces tworzenia DriveClub nie zakończy się wraz z pojawieniem się gry w sklepach. - Jesteśmy w tym momencie w ostatnim stadium developingu, gdzie poprawiamy błędy i czekamy na premierę. Jednocześnie jest to faza, w której myślimy, co możemy zaimplementować do gry w przyszłości. Gdy planowaliśmy "DriveClub", nigdy nie zakładaliśmy, że będzie to gra, która zostanie zakończona i o niej zapomnimy. Chcemy ją wspierać i utrzymywać społeczność graczy aktywną. A uda się to tylko wtedy, gdy będą oni dostawać świeżą zawartość - stwierdził Rustchynsky.

Ideę Evolution Studios należy szanować. Biorąc jednak pod uwagę, że premiera gry odbędzie się dopiero za 4 miesiące, studio tworzące DriveClub ma bardzo dużo czasu, by wymyślić coś, co faktycznie utrzyma graczy dłużej niż kilka tygodni. DriveClub pojawi się w sklepach 10 października.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj