Microsoft może zaliczyć końcówkę roku do udanych. Halo Infinite spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem recenzentów.
Wygląda na to, że opóźnienie premiery
Halo Infinite o ponad rok wyszło temu projektowi na dobre. W sieci pojawiły się już recenzje tego tytułu i wynika z nich, że jest to naprawdę udana odsłona serii, która oferuje zarówno bardzo przyjemną kampanię dla jednego gracza, jak i dopracowany, wciągający tryb wieloosobowy. Warto również przypomnieć, że z tym drugim mogą zapoznać się wszyscy zainteresowani bez potrzeby sięgania do portfela, bo jest on dostępny w modelu free to play.
W recenzjach możemy przeczytać, że sieciowa rozgrywka zapewnia mnóstwo frajdy. Osiągnięto to dzięki połączeniu świetnych map i ciekawych trybów zabawy, a także zwiększonej mobilności. Tym razem gracze mają do dyspozycji nie tylko pojazdy, ale też np. linkę z hakiem, która pozwala na zupełnie nowe manewry. Chwalony jest też sam model strzelania, niektórzy krytycy wprost nazywają go najlepszym w historii serii.
Kampania również spotkała się z głównie pozytywnym odbiorem, choć nie wszystkim do gustu przypadło przejście na większe, otwarte lokacje. Dla niektórych osób świat jest zbyt pusty i mało ekscytujący. Część recenzentów zwraca też uwagę na brak kilku trybów rozgrywki, w tym kooperacji i Forge, zaznaczając, że te pojawią się dopiero w popremierowych aktualizacjach.
Aktualna średnia
Halo Infinite w serwisie Opencritic to 86/100 na podstawie 93 recenzji krytyków. Poniżej znajdziecie niektóre z ocen.
- IGN - 9/10
- PC Gamer - 78/100
- Game Informer - 9,3/10
- GameSpot - 9/10
- Destructoid - 9/10
- VG24/7 - 5/5
- God is a Geek - 9/10
Premiera
Halo Infinite już 8 grudnia na PC, Xbox One i Xbox Series S/X. Gra od dnia premiery dostępna będzie w abonamencie Xbox Game Pass.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h